Horeca-campagne van Westtoer slaat aan


De video's met getuigenissen mikken op drie doelgroepen: jongeren die een vakantiejob willen doen in de horeca, mensen die op zoek zijn naar een vaste job en ouderen die op zoek zijn naar een flexi-job. 

Eén vijfde van de bezoekers is Nederlandstalig, de overgrote meerderheid zijn anderstaligen. De filmpjes zijn ook vertaald in het Oekraïens. Het is de bedoeling om verder te gaan met de campagne en die ook uit te rollen in de rest van de Provincie West-Vlaanderen.

De tewerkstelling in de horeca staat onder druk. De nieuwe imagocampagne 'Horecalover' toont de positieve aspecten van het werken in de sector. De campagne werd begin juni gelanceerd door Westtoer, POM West-Vlaanderen, Streekwerking Kust van de Provincie West-Vlaanderen, VDAB, Horeca Forma en Horeca West-Vlaanderen.

West-Vlaanderen is de belangrijkste toeristische provincie met 32,3 miljoen overnachtingen per jaar. Het West-Vlaamse toerisme is een sterke economische sector met een jaarlijkse omzet van 3,9 miljard euro. Met oog op een kwalitatieve toeristische dienstverlening speelt de horeca een belangrijke rol. We moeten de sector koesteren.

Klik hier voor meer info!  

 Horeca-campagne van Westtoer slaat aan